Optymalizacja Twojej strony pod kątem wyszukiwarek to nie sprint, to maraton. A po drodze, w miarę rozwoju strategii, nieuchronnie napotkasz nowe wyzwania. Na przykład, z czasem możesz odkryć, że rankingi Twojej strony uległy stagnacji – lub co gorsza, spadły. A może nadal uzyskujesz duży ruch na stronie, ale nie udaje Ci się dokonać tych wszystkich ważnych konwersji, gdy użytkownicy dotrą na Twoją stronę?
Istnieje kilka głównych wskaźników, że Twoja strona nie działa tak jak powinna, a w dłuższej perspektywie mogą one mieć znaczące konsekwencje nie tylko dla rankingów, ale, co bardziej niepokojące, dla Twoich przychodów. Jednakże, gdy zidentyfikujesz przyczyny słabej wydajności swojej witryny, możesz zbudować strategię SEO na miarę, zaprojektowaną w celu zwiększenia ruchu na stronie i pobudzenia sprzedaży. Niezależnie od tego, czy jesteś nowicjuszem w świecie SEO, czy też szukasz sposobów na ulepszenie istniejącej kampanii, audyt strony internetowej jest świetnym sposobem na rozpoczęcie działań w 2022 roku. To kompleksowe spojrzenie na wydajność Twojej witryny – i Twoich konkurentów – aby dowiedzieć się, czego potrzebujesz, aby dostać się na najwyższe miejsca w SERPach, zaznacza https://efectownia.pl/pozycjonowanie-lokalne/.
IDENTYFIKACJA PROBLEMÓW TECHNICZNYCH
Problemy z technicznym SEO może być poważną przeszkodą dla organicznych prób wspiąć się w rankingach. Techniczne SEO wpływa na zdolność pająków wyszukiwarek do indeksowania witryny i może mieć efekt domina na doświadczenia użytkownika zbyt. Audyt strony internetowej oceni i zidentyfikuje szereg czynników, które mogą potencjalnie wpłynąć na techniczne SEO. Obejmują one ocenę Twojej sitemap, jak również sprawdzenie przekierowań i błędów 404, które są nie tylko frustrujące dla użytkowników, ale mogą stanowić przeszkodę dla wyszukiwarek. Więcej o tego typu zagadnieniach znajdziesz na https://efectownia.pl/pozycjonowanie-lokalne/.
POPRAW DOŚWIADCZENIA UŻYTKOWNIKÓW
Doświadczenie użytkownika” jest jednym z tych terminów marketingu cyfrowego, który, na powierzchni, nie jest na pierwszym miejscu w umysłach klientów. Ale istnieje wiele istotnych czynników, które mogą pogorszyć doświadczenie użytkownika, a wszystkie z nich mogą mieć wpływ na decyzje potencjalnego klienta po wejściu na stronę – od pierwszych pięćdziesięciu milisekund.
Współczesny konsument ma wysokie oczekiwania podczas zakupów online, dlatego liczy się pierwsze wrażenie, począwszy od czasu ładowania strony, poprzez łatwość nawigacji i prezentacji witryny. Twoja strona powinna być również zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych, aby była łatwo dostępna na wszystkich urządzeniach. Audyt oceni te czynniki zarówno z punktu widzenia użytkownika, jak i wyszukiwarki, aby upewnić się, że Twoja strona będzie dobrze działać również dla Twoich klientów.
BACKLINKI
Wysokiej jakości kampania backlinkowa jest doskonałym sposobem na generowanie link equity. Należy jednak pamiętać, że nie wszystkie backlinki są równe – niektóre mogą być toksyczne i mogą mieć negatywny wpływ na rankingi SERP. Google będzie karać twoją stronę za linki z domen o niskim poziomie zaufania, a im więcej takich linków, tym gorszy będzie ich wpływ na twoje rankingi. Istnieje wiele powodów, dla których wyszukiwarka może uznać backlinki za toksyczne. Jednak audyt strony internetowej oceni profil backlinków – znajdując te linki i usuwając je – aby zapobiec karaniu Twojej strony przez wyszukiwarki.
DOPASUJ SIĘ DO KONKURENCJI
W biznesie, konkurencja jest nazwą gry. A jeśli chodzi o SERPy, Twoja konkurencja może być zaciekła w swojej misji osiągnięcia tych wszystkich ważnych, najwyższych miejsc. Nie tylko to, ale jeśli użytkownicy nie są pod wrażeniem Twojej strony, gdy już się na nią dostaną, Twoi konkurenci są o kliknięcie dalej. Jeśli Twoja strona ma wysoki współczynnik odrzuceń, może to świadczyć o tym, że po prostu nie daje użytkownikom tego, czego szukają.
Audyt strony internetowej zbada taktyki SEO konkurentów, jak również Twoje własne, aby dowiedzieć się, jak Twoja witryna wypada w porównaniu z nimi. Obejmuje to dokładną analizę ich wyników (i Twoich) w celu zidentyfikowania luk, które wyróżniają ich w wyszukiwarkach. Przyjrzą się również temu, co strony konkurencji oferują użytkownikom, a czego brakuje Twojej własnej stronie i pokażą Ci, jak możesz konkurować o uwagę klientów.